40 ایده پولساز اینترنتی و اینستاگرامی قانونی

دسته بندي : کتاب » کسب و کار
توضیحات:
40 ایده پولساز اینترنتی و اینستاگرامی قانونی، در قالب فایل pdf در 15 صفحه.

امروز، در هر سنی که باشید و به هر اندازه ای که تخصص یا مدرک داشته باشید، بازهم میتونید از اینترنت و اینستاگرام درآمد داشته باشید. الان افرادی هستند در اینستاگرام که تنها با 18 سال سن، سالی 40 میلیارد تومن درآمد دارند اونم فقط با تولید و فروش و پشتیبانی یک محصول آموزشی، مشاوره دادن و کارهایی از این قبیل که 100% آنلاین انجام میشه و از نظر ساعت کاری و محل کار کاملاً آزادی و انعطاف پذیری دارید. امروز شما هرقدر که درآمد داشته باشید، بازهم میتونید از اینستاگرام و اینترنت استفاده کنید برای درآمد بیشتر.

فایلی که الان روبروی شماست، حاوی 40 ایده پولساز برای درآمد از اینترنت و اینستاگرام هست. برخی از این متدها فقط مخصوص اینستاگرام و برخی بدون دخالت اینستاگرام هستند. این ایده ها، جز بهترین و داغ ترین های پولسازی اینترنتی هستند که مثل ترید، و فاراکس و از این موارد ریسک ندارند و حتی میتونند مادام العمر زندگی شما رو تامین کنند. روش هایی هستند که اغلب توسط صدها و هزاران نفر در دنیا تست شدند و امتحان خودشون رو پس دادند.

اطلاعاتی که در این فایل قرار داده شده به معنای واقعی میتونند زندگی مالی شما رو برای همیشه از زمین تا آسمون تغییر بدند. شما حتی اگر الان میلیونر و میلیاردر هم باشید، با استفاده از این متدها میتونید ده ها برابر بیشتر پولسازی کنید، اونم اغلب به صورت کاملا خودکار و بدون دردسر. ایده های که در این فایل برای شما قرار دادم، جز مواردی هستند که هرکسی با هر سنی میتونه از اونها استفاده کنه. بعضی از اونها نیاز به سرمایه جزئی و بعضی شاید هیچ سرمایه ای نیاز نداشته باشند.

در صفحه 6 این فایل، دو نکته خیلی مهم ذکر کردم که این 2 نکته به تنهایی، میتونند شما رو تا سالها جلو بندازند. حتما این 2 نکته رو بخونید و به خاطر بسپارید چون هم برای پولسازی هم برای موفقیت در زندگی شخصی چه بخواید چه نخواید باید با این 2 نکته مهم روبرو بشید.

صادقانه به شما توصیه میکنم این فایل رو که شاید برابر با دو عدد پفک نمکی باشه رو تهیه کنید، اید های و متدهایی که برای پولسازی ذکر شده، حتی اگر 1% مستقیماً از اونها استفاده نکنید، ممکنه جرقه ای در ذهنتون ایجاد کنه که در عرض چند ماه آینده، به اندازه 5 سال از نظر مالی جلو بیوفتید.

امیدوارم، هزینه این فایل آموزشی، برای شما طلا بشه و هزاران برابرش به زندگیتون برگرده.
سپاس از توجه همه شما عزیزان.
دسته بندی: کتاب » کسب و کار

تعداد مشاهده: 3191 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 15

حجم فایل:1,070 کیلوبایت

 قیمت: 20,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل پی دی اف ایده ها و به همراه توضیحات مختصر از هر ایده