پاورپوینت استراتژی بازاریابی و فروش در شرکت نسکافه با استفاده از بازاریابی پارتیزانی

دسته بندي : کتاب » کسب و کار
توضیحات:
پاورپوینت استراتژی بازاریابی و فروش در شرکت نسکافه با استفاده از بازاریابی پارتیزانی.

امروزه استفاده از روش های مختلف برای تبلیغات خدمات و محصولات مانند روش تبلیغات چریکی باعث شده است تا به واسطه ی آسان بودن اجرای آن ها، در هزینه ها صرفه جویی بسیار مناسب به عمل بیاید.

به همین دلیل شرکت ها و کمپانی های مختلف به سمت تبلیغاتی می روند که بتوانند با مناسب ترین هزینه بهترین تاثیر و جذب مخاطب را داشته باشند. از انواع تابلو تبلیغاتی میتوان به تابلو تبلیغاتی چریکی اشاره کرد که در این مقاله به آن میپردازیم.
تبلیغات چریکی

تبلیغات چریکی

شاید تاکنون بار ها نام عملیات و یا جنگ های چریکی را در محافل مختلف شنیده باشید.

سربازان در جنگ های چریکی بیشتر کار های غیر قابل پیش بینی انجام می دهند و همین کار ها باعث غافلگیری و شکست کامل دشمن می شود.

اصول تبلیغات چریکی نیز بر همین مبنا می باشد و از طریق روش های مختلف و خلاقانه به هدف خود یعنی درگیر کردن ذهن مشتری می رسند. در این نوع از تبلیغات که به تبلیغات پارتیزانی نیز معروف می باشد، خلاقیت حرف اول و آخر را می زند. نوآورانه بودن و خلق اثری متفاوت از رقبا باعث می شود تا بازاریابی چریکی بتواند بیشترین تاثیر را در مشتری داشته باشد.

در واقع زمانی که شما بتوانید از کمترین امکانات موجود در فضا بیشترین و البته خلاقانه ترین بهره را ببرید می توانید مشتریان را به واسطه ی طرح خلاقانه و جذابی که ارائه داده اید به خود درگیر نمایید. به همین دلیل است که در تعریف تبلیغات مورد نظر عبارت تغییر دادن ساختار های مرسوم نیز به کار می رود.

تبلیغات چریکی باعث می شود تا مخاطب در کمترین زمان ممکن شما را دیده، در بین دیگران نقل نموده و یا اینکه برای مدت طولانی به واسطه ی همین خلاقیت در ذهن داشته باشد.

شرکت های مختلفی در سراسر دنیا برای تبلیغات کسب و کار خود از روش تبلیغات چریکی استفاده می کنند که دلیل اصلی این امر را می توان بیشترین تاثیر از طریق کمترین هزینه دانست.

پدر علم تبلیغات پارتیزانی یعنی جی کانرد لویسون در تعریف این استراتژی برای تبلیغات از عبارت هایی مانند استفاده از روش های غیر متعارف و سرمایه گذاری روی انرژی استفاده نموده است.
تاریخچه تبلیغات چریکی

هر چند این علم در قرن ۱۹ میلادی شناخته شده و امروزه به تکامل بیشتری رسیده است اما پیشینه ی آن را می توان تا زمانی که مصری ها از پاپیروس برای نوشتن های پیام های روی دیوار استفاده می کردند یعنی چهار هزار سال قبل از میلاد مسیح جست و جو کرد.

تبلیغات پارتیزانی چیست؟

تبلیغات چریکی زمانی توانست خود را به عنوان یک بازاریابی مطمئن و جذاب به مشتریان معرفی کند که تقریباً عموم مردم از شنیدن و یا دیدن روش های بازاریابی معمولی در رسانه ها و یا سطح شهر خسته شده بودند.

در سال ۱۹۸۴ جی کانرد لویسون در کتابی که با همین نام منتشر شد به بررسی زوایای مختلف این بازاریابی پرداخت و همین موضوع سبب شد تا استقبال از این نوع بازاریابی روز به روز گسترده شود.

با روی کار آمدن بازاریابی چریکی دیگر افراد صرفاً به دنبال فروش محصول و خدمات خود به صورت مستقیم به مشتریان نبوده و سعی داشتند از طریق روش های مختلف و البته خلاقانه خود را در ذهن مشتری حک نمایند تا هر زمانی که در زندگی روزمره به آن ها احتیاج پیدا کرد اولین موردی که به ذهن مشتری برسد آن تبلیغ خلاقانه باشد.

این نوع از بازاریابی امروزه به عنوان یک روش کاملاً بی نظیر برای جذب مشتریان و محبوبیت برند ها و تولیدات مختلف به کار می رود.

سیر تکامل بازاریابی چریکی به دلیل وجود عنصری به نام خلاقیت و تنوع همواره ادامه خواهد داشت و در این مسیر هر روز موضوعات و تبلیغات جذاب و خلاقانه ای را خواهیم دید.
مزایای بازاریابی چریکی؛ چرا تبلیغات چریکی تا این اندازه موفق است؟

یکی از مهم ترین موضوعاتی که باعث شده است تا این نوع از بازاریابی به طرز شگفت انگیزی مورد توجه کسب و کار های کوچک و بزرگ قرار بگیرد، پیاده سازی آسان آن در کنار هزینه های کم این نوع از بازاریابی می باشد.
این هزینه کم در ابتدای راه کسب و کار های کوچک می تواند بسیار موثر و حیاتی باشد.
گاهی یک جمله و یا یک طرح خلاقانه ی ساده روی دیوار و یا روی زمین و محل عبور عموم مردم می تواند بیشتر از هر تابلو تبلیغاتی در سطح شهر مشتریان را به خود جذب نماید.

ویژگی طرح های خلاقانه که به عنوان یک نمونه ی جدید مطرح می شوند نیز باعث شده است تا این نوع از بازاریابی اگر به شکل درستی اجرا شود در کوتاه ترین زمان ممکن بتواند مشتریان را به سمت خود بکشاند.
پس بازاریابی و تبلیغات چریکی می تواند با کمترین هزینه بیشتری تاثیر را بر روی مشتریان برای استفاده از آن خدمات و محصولات داشته باشد.



تاریخچه کامل و معرفی برند نسکافه و نستله

برند های گوناگون نستله

شکایت از نستل !

نحوه گسترش و تبلیغات نسکافه

دستگاه قهوه ساز نسکافه

نسکافه و جنگ جهانی دوم

تست طعم و رایحه در نسکافه

نسکافه بر روی کره ماه و کوه اورست

داستان برند: نسکافه، قهوه فوری که نستله زودتر از رقبا آماده کرد

نسکافه بزرگ‌ترین برند غول سوئیسی

نسکافه یک نوشیدنی بسیار موفق در بازار

تولد نسکافه برای عبور از بحران قهوه برزیل

پیش از نستله، ژاپنی‌ها قهوه فوری را کشف کرده بودند

نامگذاری نسکافه برای جلب نظر مخاطبان

جنگ جهانی دوم ،بخشی از موفقیت نسکافه

موفقیت روز افزون نسکافه با دستگاه های کافی شاپ درمنزل

چالش جدی نسکافه

نسکافه پر فروش‌ترین قهوه فوری در جهان

نسکافه یا قهوه فوری؟

قصه از کجا شروع شد از برزیل

داستان خوارکی‌ها

کافی میت دوست قدیمی نسکافه

نسکافه چیست؟

مزایای قهوه فوری نسبت به قهوه‌ معمولی

تاریخچه قهوه فوری و نسکافه

برند نسکافه چگونه مشهور شد؟

حقایق جالب درباره برند نسکافه

برندهایی که نام کالا شدند!

ساندیس به جای آب میوه

ریکا به جای مایع ظرف شویی

اسمارتیز به جای دراژه شکلاتی

تاید به جای پودر شوینده

نسکافه به جای قهوه فوری

کیم به جای بستنی

وایتکس به جای سفیده کننده

اسکاچ به جای بافته ظرف شویی

پفک به جای اسنک پنیری

سامسونت به جای کیف اداری

لی به جای شلوار جین

کلینکس به جای دستمال کاغذی

استراتژی بازاریابی نسکافه و مدیریت ارتباط با مشتری در این برند

تقسیم بندی مشتریان در بازاریابی نسکافه

نقش CRM در تقسیم بندی مشتریان

مزایای رقابتی در استراتژی بازاریابی نسکافه

نقش CRM در تبیین مزایای رقابتی

استراتژی توزیع در استراتژی بازاریابی نسکافه

نقش سی آر ام در تعیین استراتژی توزیع

ارزش ویژه برند در استراتژی بازاریابی نسکافه

تجزیه و تحلیل رقابت در استراتژی بازاریابی نسکافه

تجزیه و تحلیل بازار در استراتژی بازاریابی نسکافه

تجزیه و تحلیل مشتری در استراتژی بازاریابی نسکافه

نقش CRM در تجزیه و تحلیل رقابت، بازار و مشتری

نمونه موردی تحول کسب و کار :شرکت نستله

تغییرمدل کسب وکاردرنسکافه

۱۰ کلید موفقیت برند استارباکس رهبر جهانی صنعت قهوه و کافی‌شاپ

رموز موفقیت برند استارباکس/ آغاز با مقیاسی کوچک و رشد و توسعه تدریجی

رهبری استراتژیک

داشتن مدل کسب و کار بر اساس فرهنگ اجتماعی و بهبود بهره‌وری

مشتری مداری

کمپین چریکی نسکافه در کرواسی با هزار ماگ قرمز

بازاریابی پارتیزانی یا چریکی چیست؟ معرفی کمپین موفق نسکافه

آشنایی با مفهوم بازاریابی چریکی یا گوریلا مارکتینگ

اهداف و مزایای اجرای کمپین بازیابی چریکی

چگونه مشاغل کوچک بزرگ از بازاریابی چریکی استفاده می کنند؟

چرا شرکت های از بازاریابی پارتیزانی استفاده می کنند؟

مزایا و معایب بازاریابی پارتیزانی/مزیت

معایب

انواع مختلف استراتژی های بازاریابی چریکی/استراتژی بازاریابی خیابانی

استراتژی بازاریابی محیط

استراتژی بازاریابی کمینی

مراحل بازاریابی چریکی

کم هزینه بودن بازاریابی چریکی

۷ نمونه از بازاریابی چریکی/ بونتی

آکادمی جوایز گرمی

فرانتلاین

برگرکینک

گولد تو (پنجه طلایی)

بازاریابی چریکی آنلاین

مثال جالب بازاریابی چریکی

اصول اولیه بازاریابی چریکی

هرگز این نکته را فراموش نکنید که؛ بازاریابی چریکی در مورد شما نیست بلکه در مورد مشتریان شماست.


با ۹۰اسلاید تخصصی
دسته بندی: کتاب » کسب و کار

تعداد مشاهده: 5865 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 90

حجم فایل:3,788 کیلوبایت

 قیمت: 105,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    90اسلاید