نرم‌ افزار اندروید اتصال گوشی به تلویزیون (موبایل تی وی)

دسته بندي : کاربردی » اندروید
توضیحات:
نرم‌ افزار اندروید اتصال گوشی به تلویزیون بدون سیم صفحه نمایش موبایل در تلویزیون.


فرض کنید در میان جمع خانواده‌تان در اتاق پذیرایی نشسته‌اید و در حال مشاهده کلیپ یا بازی جذابی هستید که می‌خواهید آن را به دیگران هم نشان دهید اما صفحه‌نمایش گوشی‌تان کوچک است یا چشم پدربزرگتان نمی‌تواند آن را ببیند یا نیاز است که همه را دور خود جمع کنید که به‌ندرت می‌توان این کار را انجام داد و مجبورید ویدئو را به‌صورت تک‌تک برایشان بفرستید و یا در کنارشان رفته و آن را نشانشان دهید و کار به‌جایی می‌رسد که مجبورید ۱۰ بار یک فیلم را پخش‌کنید و سروصدایش هم داد همه را دربیاورد اما دانلود نرم‌افزار اتصال گوشی به تلویزیون Mobile TV قادر خواهید بود تا به‌راحتی گوشی خود را به تلویزیون منزلتان وصل کنید و همگی دور هم لذت ببرید و در وقت و منابع خود کمال صرفه‌جویی را به عمل بیاورید و دیگران را از انتقال تصویر گوشی به تلویزیون شگفت‌زده کنید.

برای اتصال گوشی به تلویزیون هیچ‌گونه پیش‌نیازی جز وصل بودن تلوزیون به شبکه وجود ندارد و می‌توانید آن را بر روی تمامی مدل‌ها و برندهای گوشی هوشمند اعم از هواوی، سامسونگ، اچ تی سی، سونی و … نصب کنید و به پخش تصویر گوشی بر روی تلویزیون خود بپردازید. کاربرد نرم‌افزار نمایش صفحه گوشی روی تلویزیون تحت عنوان دیگری با نام مانیتورینگ صفحه‌نمایش (Screen Monitoring) در حوزه موبایل نیز به شمار می‌رود به این معنی که می‌توانید با به اشتراک‌گذاری صفحه‌نمایش گوشی تلفن همراه خود، دیگران را در جریان اتفاقاتی که در گوشی همراه شما می‌افتد بگذارید

اگر می‌خواهید بدون هیچ محدودیتی گوشی خود را به تلویزیون وصل کنید هم‌اکنون می‌توانید با خرید و نصب این نرم‌افزار باقیمت ناچیزی گوشی خود را به تلویزیون متصل کنید.

دسته بندی: کاربردی » اندروید

تعداد مشاهده: 23256 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: apk

تعداد صفحات: 1

حجم فایل:7,467 کیلوبایت

  • راهنمای استفاده:
    فایل را با با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. برای دانلود رایگان نرم افزار winrar اینجا کلیک کنید. در صورت وجود هرگونه مشکل با ما تماس بگیرید.

  • محتوای فایل دانلودی:
    یک عدد نرم افزار اندروید