خشم مصرف کنندگان: عکس العمل احساسی به رفتار سازمانی غیر اخلاقی

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
مقاله ترجمه شده خشم مصرف کنندگان: عکس العمل احساسی به رفتار سازمانی غیر اخلاقی، در قالب فایل word و در حجم 23 صفحه، همراه با فایل pdf اصل مقاله انگلیسی.

عنوان انگلیسی مقاله:
Consumer outrage: Emotional reactions to unethical corporate behavior

سال چاپ: 2012
محل انتشار: 
Journal of Business Research 65 (2012) 1364–1373

بخشی از متن ترجمه:
هدایت سازمانی غیر اخلاقی غالباً منجر به اعتراض عمومی میشود،که متعاقب آن رفتارهای زیان آور مصرف کننده راه می افتد، از جمله تحریمات مصرف کننده. با این حال، مطالعات اندکی اثرات رفتارهای سازمانی غیر اخلاقی بر روی احساسات مصرف کننده را بررسی کرده است. برای پرداختن به این شکاف، این مقاله مدلی از اعتراض مصرف کننده را توسعه و تاکید میکند. تجزیه و تحلیل ها نشان میدهند که اعتراض مصرف کنندگان یک احساس مرکب است که شامل تجارب عاطفی و شناختی میشود.علاوه بر این ، نتایج نشان میدهد که اعتراضات مصرف کنندگان یک محرک بزرگ از رفتارهای تحریم کننده است که جنسیت بر پیش بینی های مدل اعتراض اثر میگذارد. مقاله مفاهیمی برای مدیریت و پیشنهاداتی برای تحقیقات بیشتر فراهم میکند.

دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 15402 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: docx + pdf

تعداد صفحات: 23

حجم فایل:823 کیلوبایت

 قیمت: 23,600 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    ابتدا فایل را با با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. برای دانلود رایگان نرم افزار winrar اینجا کلیک کنید.


  • محتوای فایل دانلودی:
    حاوی دوفایل: Pdf اصل مقاله و Word ترجمه فارسی مقاله