تمامی فایل های موجود در فرافایل، توسط کاربران عرضه می شود. لطفاً اگر از فایل خریداری شده رضایت ندارید، تخلفی مشاهده کردید یا مالک فایلی هستید که بدون اطلاع شما در سایت قرار گرفته، به ما پیام دهید.

گوگل امکانی را فراهم کرده تا بتوان کل آرشیو جست و جوهای کاربران را دانلود کرد. این جست وجوها شامل همه جست وجوهای شما از زمانی که اکانت گوگل خود را بازکرده‌اید تا به امروز است.



به عنوان مثال شما از این لینک می‌توانید ببینید مثلا سه سال قبل در چنین روزی چه چیزی را در اینترنت جست و جو کردید و چه نتایجی را کلیک کرده‌اید: آرشیو جست وجوهای شما در گوگل

احتمالا جست وجوی اینترنت چیزی نیست که کسی بخواهد با دیگران در میان بگذارد. حتی ممکن است گاهی خجالت آور و احمقانه به نظر بیاید و از این جهت یکسری اطلاعات کاملا شخصی است. گوگل هم اعلام کرده که این اطلاعات فقط در اختیار خود کاربر قرار دارد و دیگران قادر به دیدن آن نیستند.

البته این امکان هم فراهم هست که شما بتوانید کل اطلاعات جست و جو شده در گوگل  و یا بخشی از آنها را حذف کنید . برای حذف اطلاعات جست و جو شده گوگل می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید.


اگر می‌خواهید اطلاعات و جست وجوهای شما در آینده ذخیره نشود هم می‌توانید از اینجا اقدام کنید.

منبع: آی تی ایران
نظرتان را ارسال کنید

  1. دانشجو 1394/02/06

    ای بابام هی !
    آبرو نموند واسم !!!

ارتباط با ما
  • موبایل۰۹۳۹۶۰۳۹۴۷۹ (ساعت 17 الی 20)
  • پیامک۱۰۰۰۸۳۴۶۵۲۷۹۶۶
  • ایمیلinfo[@]farafile.ir
ارسال پیام

مجوز و گواهینامه ها

تمامـی كالاهـا و خدمـات ايـن فروشـگاه، حسـب مـورد دارای مجوزهــای لازم از مراجـع مربوطـه می‌باشـند و فعاليت‌هــای ايـن سـايت تابـع قوانيـن و مقـررات جمهـوری اسـلامی ايـران است.


فــرافــایل، مرجع خرید و فروش اینترنتی انواع فایل های قابل دانلود؛ پاورپوینت، تحقیق، پرسشنامه، ترجمه مقاله و ...