تمامی فایل های موجود در فرافایل، توسط کاربران عرضه می شود. لطفاً اگر از فایل خریداری شده رضایت ندارید، تخلفی مشاهده کردید یا مالک فایلی هستید که بدون اطلاع شما در سایت قرار گرفته، به ما پیام دهید.


دفترچه راهنمای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال 94 از سوی سازمان سنجش منتشر شد. 

 

داوطلبان از یکشنبه 16 آذر می توانند با مراجعه به سایت سنجش نسبت به ثبت نام اقدام کنند. 

به گزارش خبرنگار مهر، مهلت ثبت نام برای کلیه متقاضیان شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال 94 از روز یکشنبه 19 آذر آغاز می شود و در روز یکشنبه 23 آذر پایان می پذیرد. کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام که دارای شرایط عمومی و اختصاصی هستند می توانند در آزمون مذکور ثبت نام و شرکت کنند.


شرایط ثبت نام:

هر داوطلب ‌براساس ‌علاقه ‌فقط می‌تواند در یک کدرشته‌ امتحانی (براساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون)‌، ثبت‌نام‌ و در امتحانات‌ مربوط شرکت‌ کند.

داوطلبان لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما شخصاً به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org به ‌منظور ثبت‌نام‌، مراجعه و نسبت به تکمیل تقاضانامه ثبت‌نامی اینترنتی اقدام کنند.

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام در این روش بصورت اینترنتی انجام می‌گیرد، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان و پرداخت مبلغ 440.000 (چهارصد و چهل هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون اقدام کنند.

پس از پایان مهلت مرحله ویرایش اطلاعات تقاضانامه از 16 تا 15 آذرماه اعمال هیچگونه تغییری در مندرجات فرم‌ تقاضانامه‌ ثبت‌نام امکان‌پذیر نیست.

آزمون ورودی دکتری (Ph.D) سال 94 در روز جمعه 15 اسفندماه 93 برگزار می شود. کارت شرکت در آزمون و راهنمای شرکت در آزمون داوطلبان در روزهای سه شنبه تا پنجشنبه 12 تا 14 اسفندماه به صورت اینترنتی قابل دریافت است.

محل آزمون داوطلبان بر اساس استان و شهرستان محل اقامت مندرج در بند 33 تقاضانامه تعیین می شود و داوطلبان باید با مراجعه به جدول شماره 2 دفترچه راهنمای ثبت نام و درج کد مربوط به استان و شهر محل اقامت در تقاضانامه ثبت نام اقدام کنند.

داوطلبان علاقمند به تحصیل در دوره‌های پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور توجه داشته باشند، پذیرش دانشجو در دوره پردیس خودگردان در آزمون ورودی دکتری (Ph.D) سال 1394 در کلیه دانشگاهها و موسسات آموزش عالی به همراه سایر دوره‌های تحصیلی از طریق همین مرحله صورت خواهد گرفت. لذا با توجه به اینکه هیچ دانشگاهی برای پذیرش در این دوره، آزمون اختصاصی برگزار نخواهد کرد به داوطلبان توصیه می شود برای پذیرش در دوره پردیس خودگردان در این مرحله ثبت‌نام کرده و در تاریخ مقرر در آزمون شرکت کنند.

با توجه به تأثیر 20 درصدی معدل (میانگین وزنی معدل کارشناسی و کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه‌ای که این معدل تراز می شود) اکیداً توصیه می شود که داوطلبان، معدل دوره کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه‌ای خود را با توجه به بند «س» قسمت تعاریف مندرج دردفترچه راهنما با دقت درج کنند.

داوطلبان باید پس از تکمیل تقاضانامه، علاوه بردریافت شماره پرونده 6 رقمی و کدپیگیری 16 رقمی یک نسخه پرینت از تقاضانامه تهیه و نزد خود نگهداری کنند.


منبع: خبرگزاری مهر

نظرتان را ارسال کنید

ارتباط با ما
  • موبایل۰۹۳۹۶۰۳۹۴۷۹ (ساعت 17 الی 20)
  • پیامک۱۰۰۰۸۳۴۶۵۲۷۹۶۶
  • ایمیلinfo[@]farafile.ir
ارسال پیام

مجوز و گواهینامه ها

تمامـی كالاهـا و خدمـات ايـن فروشـگاه، حسـب مـورد دارای مجوزهــای لازم از مراجـع مربوطـه می‌باشـند و فعاليت‌هــای ايـن سـايت تابـع قوانيـن و مقـررات جمهـوری اسـلامی ايـران است.


فــرافــایل، مرجع خرید و فروش اینترنتی انواع فایل های قابل دانلود؛ پاورپوینت، تحقیق، پرسشنامه، ترجمه مقاله و ...