پاورپوینت آشنایی و پیاده سازی نظام 5S

دسته بندي : فنی و مهندسی » صنایع
توضیحات:
پاورپوینت آشنایی و پیاده سازی نظام 5S، در 17 اسلاید.

در این فایل ابتدا به توضیحاتی در مورد مقدمه نظام 5S و نحوه پیدایش آن پرداخته و اصول آن تعریف و اقدامات لازم در هر مرحله اجرایی آن شرح داده شده و در انتها چگونگی اجرای ان بیان می گردد.).(فایل آموزشی مختصر و مفیدی که در یکی از شرکت های خودروسازی تدریس می کردم)

بخشی از متن فایل:
5S از جمله سیستمهایی است که طبق نظر بسیاری از صاحبنظران ، پایه اولیه و سنگ بنای سایر سیستمهای کیفیتی و بهره وری مانند TQM ،HSE و... میباشد . هدف اصلی S5 بهسازی فرآیندهای سازمان و حذف اتلاف ها میباشد . از اینرو این سیستم یکی از مهمترین ارکان دستیابی به بهبود مستمر (Kaizen) در شرکتها نیز میباشد . 5s فضایی مناسب ، بهره ور ، فعال ، زیبا ، شاد و ایمن در محیط کار ایجاد مینماید . علاوه براین تداوم پیاده سازی 5s موجب شکل گرفتن تصویری بهتر از شرکت در ذهن مشتریان شده و فرصتهای تجاری روزافزونی برای محصولات آن فراهم مینماید .
 اصول حاکم بر این صنعت در آمریکا تحت عنوان نظام خانه داری صنعتی یا HOUSE KEEPING تدوین و معرفی شد .
ژاپنی ها پس از آشنایی با مفهوم HOUSE KEEPING به این نتیجه رسیدند که برای استفاده از این نظام در ژاپن باید تغییراتی در آن بدهند که با اصول فرهنگی جامعه انطباق داشته باشد از این رو این تغییرات منجر به طراحی نظام 5S گردید که اجرای آن به همه صنایع تعمیم داده شد .
دسته بندی: فنی و مهندسی » صنایع

تعداد مشاهده: 8030 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 15

حجم فایل:672 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل پاورپوینت