کتاب هنر درمانی و عملکرد تحصیلی

دسته بندي : علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی
توضیحات:
کتاب هنر درمانی و عملکرد تحصیلی - نویسنده : امید طهماسبی بلداجی، در قالب فایل pdf.

طی این سالهایی که به عنوان آموزگار مقطع دبستان در مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری مشغول به خدمت می باشم شخصاً یکی از دغدغه های همیشگی من ارائه نوعی از تدریس بوده است که توجه دانش آموزان را نسبت به مفهوم هنر و درک صحیحی از آن به خود معطوف بکند .
علیرغم رویکرد و نگاه غلطی که در طی سالیان دراز در حوزه آموزش و پرورش کشورمان،اساساً زنگ هنر به عنوان یک وقت اضافه یا فرصتی برای استراحت و فراغت و ... یا حتی چیزی کمتر و بی ارزش تر از این هم می پندارد ، و متأسفانه نظر نادرستی نسبت به پرورش استعدادهای نهفته دانش آموزان در مهارت های هنری دارد و در بهترین حالت آن را صرفاً به زنگ نقاشی و آبرنگ و در بهترین حالت تشکیل گروه سرود دانش آموزی... محدود می‌کند ،این موضوع بس موجب یأس و ناامیدی است که مسئولین ذی ربط کوچکترین توجهی به این مسئله و آسیب آموزشی نمی‌کنند.
اساساً هنر گستره ای وسیع است و صرفاً به زنگ نقاشی در مدارس و کار با انواع مدادهای شمعی و رنگارنگ و ... درکلاس محدود نمی‌شود.
در این اثر تلاش شده است توجه خوانندگان و به خصوص همکاران آموزگار، به نقش و تاثیر عمیقی که فعالیت های هنری دانش آموزان، می تواند در رشد و شکوفایی شان و بهبود عملکرد تحصیلی آنها داشته باشد جلب بشود.
دسته بندی: علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 6962 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 75

حجم فایل:4,113 کیلوبایت

 قیمت: 55,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل پی دی اف

  • گالری تصاویر :