پاورپوینت برند هاکوپیان

دسته بندي : علوم انسانی » هنر و گرافیک
توضیحات:
پاورپوینت برند هاکوپیان در 27 اسلاید زیبای قابل ویرایش.

این فایل شما را با هاکوپیان، برند لوکس ایرانی دنیای پوشاک آشنا می کند و مسیر پیشرفت این برند و جوایز و نکات مهم آن را در اسلایدهایی کوتاه و منظم و با تصاویری زیبا به تصویر می کشد و کامل ترین و بهترین نمونه فایل درباره برند هاکوپیان می باشد.

بخشی از متن پاورپوینت برند هاکوپیان:
در اوایل دهه پنجاه، هنر مد و مدسازی به ویژه در پوشاک زنانه از طریق نمایش زنده مد در اماکن عمومی مانند سالن هتل‌ها، از کنج خانه‌ها خارج و به میان مردم آمد. در اوایل دهه پنجاه مدل‌های آقای هاکوپیان به ویژه در رشته مردانه به روی صحنه آمد و در سال ۱۳۵۳ در فستیوال مد برگ‌ریز، مدل‌های ایشان در طراحی و دوخت اول شد و در پی آن در سال ۵۴ با ارائه مجموعه‌ای از مدل‌های زنانه و مردانه گامی بلند در مد لباس ایران برداشت که تا آن زمان در ایران سابقه نداشت.
علی‌رغم جوان بودن آقای هاکوپیان و شرکت هاکوپیان، این برند در بین مشتریان جایگاه ویژه‌ای بدست آورد و برای ادامه موفقیت در آینده یک برنامه بلند مدت طراحی و تنظیم شد. در سال ۱۳۵۷ انقلاب ایران به پیروزی رسید و طبق روال همه انقلاب‌ها، تغییرات در تمامی ابعاد به ویژه در بعد فرهنگی به وقوع پیوست و فرهنگ مصرف لباس به طور موقت تغییر نمود و عده‌ای به این باور رسیدند که مد و لباس به شکل آن روز در جامعه جایی نخواهد داشت و از طرف دیگر با شروع جنگ تحمیلی این اندیشه بیش از پیش تقویت گردید به‌طوری‌که در اوایل دهه ۶۰ کارخانه‌های لباس دوزی که عمدتاً در اختیار دولت قرار داشتند با تعطیلی مواجه شدند.
درواقع دهه هشتاد را می توان به عنوان نقطه عطف این برند یاد کرد. این برند در دهه هشتاد توانست کارگاه کوچک خود را به یک شرکت صنعتی فعال در حوزه پوشاک تبدیل نماید و هنر دوخت را با طراحی و مد تلفیق نماید و پوشاکی اصیل و ایرانی با معیارهای فراتر از استاندارد های جهانی به مردم ارائه بدهد.
فرآیند تولید کت و شلوار و پیراهن در کارخانه‌های هاکوپیان و نوراشن در بومهن تهران انجام می‌گیرد. هاکوپیان برای تامین پارچه و مواد اولیه محصولات خود با برترین تولیدکنندگان از کشورهای ایتالیا، آلمان، انگلستان و ترکیه همکاری می‌کند. از همان ابتدا با هدف افزایش و تضمین کیفیت محصولات، کارشناسان هاکوپیان برای آموختن دانش نوینِ صنعت پوشاک به دوره‌های تخصصی مختلف مد و پوشاک در کشورهای اروپایی اعزام می‌شوند.
برند هاکوپیان به مسئولیت‌های اجتماعی خود نیز واقف است؛ وی در این راستا تاکنون کتاب‌های زیادی در حوزه طراحی پوشاک تدوین و به چاپ رسانده است و مدارس مریم مقدس یک و دو را در شهرهای بم و بومهن تاسیس کرده است.
در بعد هنری با توجه به اصل تنوع‌طلبی در پوشش که اکثر مردم جهان به آن گرایش یافته‌اند، هاکوپیان موفق گردیده که با آفرینش زیبایی‌های گوناگون پاسخگوی این نیاز همگانی در سطح کشور باشد.

فهرست مطالب:
سومبات هاکوپیان موسس هاکوپیان
آشنایی با حرفه ای خیاطی
ورود به دنیای مد
ایجاد کارگاه
اولین گام ها در مد و مدسازی ایران
اولین ژورنال رنگی مد ایران
به شهرت رسیدن در مرزهای خارج از ایران
پیروزی انقلاب اسلامی و تاثیر آن بر هاکوپیان
هاکوبیان در دوران دفاع مقدس
دهه هفتاد و اولین همکاری ها با دانشگاه ها
ایجاد رشته مهندسی پوشاک توسط هاکوپیان
دهه هشتاد و وارد کردن آخرین تکنولوژی هزاره سوم توسط هاکوپیان
تشکیل ، انجمن طراحان لباس و پارچه توسط هاکوپیان
لباس های دست دوز برای ملی پوشان فوتبال ایران
واردات مواد اولیه هاکوپیان از انگلیس و ایتالیا و ترکیه و آلمان
برگزیده شدن به عنوان 100 برند برتر ایران
محصولات هاکوپیان
مشتری مداری ویژه هاکوپیان
مسئولیت های اجتماعی و تنوع طلبی هاکوپیان
جوایز فراوان ملی و بین المللی هاکوپیان
وضعیت حال حاضر برند هاکوپیان
منابع
دسته بندی: علوم انسانی » هنر و گرافیک

تعداد مشاهده: 12245 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 27

حجم فایل:1,754 کیلوبایت

 قیمت: 40,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل به صورت پاورپوینت و قابل ویرایش می باشد

  • گالری تصاویر :