پاورپوینت (اسلاید) مقایسه بانکداری الکترونیک ایران و جهان

دسته بندي : علوم انسانی » حسابداری
توضیحات:
پاورپوینت با عنوان مقایسه بانکداری الکترونیک ایران و جهان ، در 14 اسلاید، مناسب برای دانشجویان ، دانش آموزان و محققین

بخشی از متن:
ايران در زمينه تجارت و بانكداري الكترونيك، کشوري جوان است و تا رسيدن به سطحي قابل قبول از آن، راه درازي در پيش دارد. ورود فناوري جديد در اين دو زمينه، نيازهاي جديدي را در پردازش و تبادل داده‌ها، ابزارها و زير ساخت هاي مناسب پياده سازي آن و نيز نحوه ارائه خدمات بانكي نوين مطرح كرده است. با نگاهي به تجارب كشورهاي پيشرفته و رشد خدمات بانكداري الكترونيك مي‌توان نيازهاي در حال شكل‌گيري و روند افزاينده آن را در زمينه خدمات بانكي در ايران تا حد مناسبي پيش‌بيني كرد. نظر به روش هاي سنتي موجود در بانك‌هاي كشور و نارسايي اين روش ها در ارائه خدمات جديد، تهيه زيرساخت هاي مورد نياز در بانك‌ها از ضرورياتي است كه خوشبختانه مورد توجه مسئولان امر قرار گرفته است و فعاليت هاي گسترده اي در سيستم بانكي كشور براي ارائه بانكداري الكترونيك و ديگر خدمات نوين بانكي انجام شده است.
رشد اقتصادي و توسعه بخش صنعت بدون توسعه مالي امكان پذير نيست و لازمه موفقيت توسعه اقتصادي يك كشور، دارا بودن سيستم بانكداري فعال و سالم است.
نظام بانكداري ايران فاصله زيادي با تحولات صنعت بانكداري جهاني دارد. بانك هاي موجود در ايران به علت ساخت دولتمدارانه و نبود فضاي رقابتي، وجود مشكلات مديريتي و روش هاي اجرايي قديم، پاسخگوي واقعي نيازهاي سريعاً در حال تغيير مشتريان و تسهيل در امور آنان نيست و تا حدود زيادي باعث ناديده انگاشتن نيازهاي مشتريان شده است. اين روند باعث شده است تا بخش واقعي اقتصاد از جمله بخش صنعت و معدن كشور نتواند همپاي تحولات صنعتي جهان گام بردارد. دنياي نو طالب بانكداري مدرن، با سرعت، پاسخگو، كارا و اثربخش است و تضمين ثبات نظام اقتصادي كشور نيازمند صنعت بانكداري و با ويژگي هاي مذكور است، صنعتي كه علاوه بر كاهش هزينه هاي اطلاعاتي و نظارتي، هزينه هاي عملياتي خود را نيز به حداقل برساند و توسعه بخش واقعي را موجب شود.
و...

فهرست بخشی از مطالب:
بانکداری الکترونیک
مقدمه
طرح مسئله
ضرورت و اهداف تحقیق
تفاوت های عمده بانکداری الکترونیک ایران و جهان
نگاهی کوتاه به برخی کارکردهای خودپردازهای اروپایی
بانکداری الکترونیک فنلاند
بانکداری الکترونیک ترکیه
بانکداری الکترونیک ژاپن
بانکداری الکترونیک روسیه
پیشنهادات
و...
دسته بندی: علوم انسانی » حسابداری

تعداد مشاهده: 11210 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 13

حجم فایل:112 کیلوبایت

 قیمت: 45,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل