طرح اختلاط بتن و آزمایشهای کششی، فشاری وخمشی

دسته بندي : فنی و مهندسی » عمران
توضیحات:
طرح اختلاط بتن و آزمایشهای کششی ، فشاری وخمشی، در قالب فایل pdf و در 12 صفحه.

بخشی از متن فایل:
طرح اختلاط بتن تا حد ممکن بایستی بر اساس تجربه یا آزمایش روی مصالح مورد استفاده باشد. هنگامی که چنين اطلاعاتی در دسترس نیست روش پیشنهادی ACI می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. این روش یک روش محاسباتی توام با آزمایش می باشد که در آن مقادیر لازم آب ، سیمان ،شن و ماسه جهت ساخت یک متر مکعب بتن تخمین زده می شود. در صورت نبودن اطلاعات تجربی برای تخمین مقادیر مجهول از جداولی که بوسیله ACI ارئه شده استفاده می شود. پس از تعیین مقادیر وزنی اجزا بتن با انجام آزمایش، صحت طرح بررسی و در صورت لزوم اصلاحات مورد نیاز انجام می گیرد.
در این فایل ، قصد د اریم طرح اختلاط نمونه ای به منظور استفاده در ستون بتنی تهیه کنیم. برای این نمونه ، مقاومت نمونه مکعبی (28 روزه) ، 210 و اسلامپ 8 الی 10 مورد نیاز است. بزرگترین بعد دانه های مصرفی 25 ، "1، وزن مخصوص ظاهری خشک 2694 می باشد دانه های درشت از نوع سنگدانه شکسته هستند .دانسيته سیمان 3140 : DC، دانسيته ويژه ظاهري شن 2694 : EDG، دانسيته ويژه ظاهري ماسه 2490 : ESDمي باشد. دانه ها در حالت خشک شده در هوا هستند. يعني درصد رطوبت شن و ماسه صفر است.

فهرست مطالب:
-طرح اختلاط بتن به روش ACI
-آماده سازی نمونه ها
-آزمایش فشاری بتن
-روش آزمایش
-آزمایش کششی غیر مستقیم موسوم به آزمایش برزیلی
-آزمایش خمشی بتن
-آزمایش تنش-کرنش
دسته بندی: فنی و مهندسی » عمران

تعداد مشاهده: 20565 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 12

حجم فایل:716 کیلوبایت

 قیمت: 20,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    در این فایل ، طرح اختلاط بتن برای دستیابی به یک مقاومت مشخصه معین محاسبه و آزمایش های مربوطه روی نمونه های اخذ شده ، انجام گردیده است.

  • محتوای فایل دانلودی:
    12 صفحه به فرمتpdf

  • گالری تصاویر :